Gästebuch

Eintragen
(136)
(116) Nick Nicolas Friedli
15.03.2011 12:01
email

Hallo Zäme

Danke a aui vo "Le Furz de Bern" da ig ha dörfe dieses Jahr wieder mit euch ha chöne mitlaufe!
isch mega gsi und fasnacht het wieder mau so gfägt mit euch!

Merci viu mau!

Liebs Grüssli de Nick im Mega höche Kustüme u Schuhe ;-)

(115) Chrottegurgler Bärn
08.03.2011 18:34
url 

D'Chrottegurgler hei usgurglet.....


Liebi Fasnächtler


Sit 22 Jahr dörfe d'Chrottegurgler d'Gasse vo Bärn und d'Gasse vo ganz viune angerne Städt und Kantön mit üsne schregä Tön vo dä Dudelsäck, dä Steeldrums und dä Saxophon verschönere. Aues schöne het leider einisch äs Ändi....

D'Fasnachtssaison 2010/2011 isch di letschi Saison wo dir üs spilend chöit erläbe! Mir wärde ar Après-Fasnachtsparty am 26. März 2011 im Mattehofsau Gümligen um 23.23 Uhr üse letscht gmeinsam Uftritt ha.

Nenei, ganz wäg vom Fänster simer när nid!!!!!
D'Chrottegurgler wärde immerno ire no nid definierte Form witerbestah. Äbeso isches mit üsere legendäre Après-Fasnachtsparty wo mir witerhin wärde d'Fasnachtsgsellschaft Gümligen-Muri tatchräftig ungerstütze. Di nächsti Après-Fasnachtsparty findet am 10. März 2012 statt!

Infos über die "Nid-spilende-Chrottegurgler" wärdet dir ou witerhin uf üsere Homepage (www.chrottegurgler.ch) finge!

Itz wünsche mir öich aune ganz ä schöni Fasnachtszyt u mir würde üs fröiä wemer öich no a eim vo üsne letschte Uftritte dörfte aträffe!


Liebi Grüess vo dä Chrottegurgler Bärn


(114) Simi, OK Zähringer Narrentreffen 2011
02.03.2011 11:44
url  email

Hallo zämme, liebe Furz de Bern!

Ein tolles und intensives Zähringer Narrentreffen liegt hinter uns...

Wir danken Euch an dieser Stelle, dass Ihr mit uns unvergessliche Momente an diesem Event in Rhyfälde geteilt habt!

Unter http://www.zaehringer-narrentreffen.org/Bilder/index.php sind bereits ein paar Impressionen zu sehen... Auf Youtube hat es auch ein paar Filmsequenzen, die wir vom Weekend drehen liessen:

http://www.youtube.com/watch?v=r4aN-vMQMNA

http://www.youtube.com/watch?v=br3ScGleVJY[..]


viel Spass an der Fasnacht und bis bald mal wieder bei uns im Städtli!

Schränzigi Grüess
Simi
OK ZNT 2011




(113) Joachim
27.02.2011 16:00
url  email

Hallo zämme,
leider sin mir hüt in Öflingen am Narretreffe un nit in Rhyfälde.
Mir hän unsi Bilder vo Salzburg jetzt au uff de Homepage.
Ä glückseligi Fastnacht us Wyhle.

(112) FGIB Ittigen
27.02.2011 14:17
url  email

Fasnacht Ittigen von Freitag, 4. März 2011 bis Sonntag, 6. März 2011

BOTTI-Empfang Freitag 4. März

ab 19.30 Uhr auf dem Schulhausplatz der Festhalle Rain
GUGGENBALL Türöffnung 18.30 Uhr Beginn 20 Uhr

Bis heute konnten folgende Guggen Engagiert werden:

Notehüpfer, Ittigen
Notegrübler, Ittigen
Rhüthmushüpfer, Ittigen
GschirrSchärbeler Heimberg
Sangsteichlopfer Ostermundigen
Schpriesseriiser Auenstein
W€ällä€gümper Goldach SG


MASKENTREIBEN IM TALGUT-ZENTRUM
Samstag 5.März 13.45 - 16.30 Uhr

Die Talgutfasnacht, wie wir das Maskentreiben auch nennen, haben wir eigentlich ganz speziell für Kinder ins Leben gerufen. Ihnen soll hier Gelegenheit gegeben werden, die Wirkung ihres Kostüms, ihrer Maske oder ihres geschminkten Gesichtes auf das Publikum auszuprobieren und die ersten Erfahrungen im Masken- und Kostümtragen zu sammeln.

Jedoch auch Jugentliche, Junggebliebene, Mittelalterliche und noch Ältere treiben ihr Unwesen kostümiert und maskiert vor Publikum.

Bis heute konnten folgende Guggen für die Talgutfasnacht Engagiert werden:

Notehüpfer, Ittigen
Notegrübler, Ittigen
Rhüthmushüpfer, Ittigen
Schlierner Tonschiisser Schliern
Mini-Mugge Lyss
Sangsteichlopfer Ostermundigen
Worbläufer Worblaufen
Schpriseriiser Auenstein


MASKENBALL 18.45 Uhr Saalöffnung 20.00 Uhr Ballbeginn
Maskenprämierung um Mitternacht.

Bis heute konnten wir folgende Guggen für den Maskenball Engagieren:

Notegrübler, Ittigen
Rhüthmushüpfer, Ittigen
Schlierner Tonschiisser Schliern
Hübelfäzzer Berikon
Sangsteichlopfer Ostermundigen

FASNACHTSUMZUG Sonntag 6. März

13.00 Uhr Besammlung und Aufstellung auf dem Festplatz Rain. Essens- und Getränkestände vorhanden!

13.45 Uhr Umzugsstart

Umzugsroute: Festplatz-Rain, Grauholzstrasse-Jurastrasse-Chasseralstrasse-Kappelisackerstrasse-Längfeldstrasse-Grauholzstrasse-Thalweg-Schulweg-Festhalle Rain.

KINDERMASKENBALL

in der dekorierten Festhalle Rain mit Kostümprämierung.

Guggenkonzerte auf dem Schulhausplatz Rain, Festwirtschaft, Verpflegungsstände mit warmen Essen und Getränken.

Bis heute konnten folgende Gruppen für den Umzug Engagiert werden:

Bottistamm, Ittigen
Alti Garde, Ittigen
Notehüpfer, Ittigen
Notegrübler, Ittigen
Rhüthmushüpfer, Ittigen
Mini Mugge Lyss
Gschirrschärbeler Heimberg
Sangsteichlopfer Ostermundigen
Buchsi-Schränzer Herzogenbuchsee
Worbläufer Worblaufen
Chessurisser Wieler b. Utzenstorf


Um 18.00 Uhr müssen wir uns von Botti verabschieden. Er verrät uns noch das Motto für die 30. Ittiger Fasnacht und macht sich anschliessend auf den Weg zu seinem Grab im Grauholz. Dort schläft er bis wir ihn im Februar 2012 wieder wecken.

Ende der Ittiger Fasnacht.

(111) nadine
03.02.2011 20:53

hallooooo liäbi fürz..
dänket dra, am samschti - SCHLIERNER FASNACHT!! fröiemi dr eint oder anger vo öich bi üs ir szene schliern ds gseh :-)
grüessli u bis am samschti..
nadine

(110) OK Zähringer Narrentreffen
21.01.2011 14:02
url  email

Hi zämme, ihr Furzens!

Noch rund 1 Monat und wir werden zusammen das Rheinfelder Stätdli zum beben bringen... Wir vom OK freuen uns schon wahnsinnig auf Euren Auftritt bei uns! Wichtige Infos zum Auftrittsplan (unter "Programm") und weitere Inputs im Downloadsektor gibts auf unserer Website zaehringer-narrentreffen.org!

Bis bald am ZNT!

Schränzigi Grüess

Simi
OK ZNT 2011


(109) Schlierner TONSCHiiSSER
11.01.2011 18:39
url  email

Schlierner Fasnacht am Samschtig 05.Februar 2011

Start 13:44 mit am Umzug dür Schliern mit aschliessendem
Monschterkonzärt und grosser Chinderfasnacht mit viu Spiu
und Spass und Musig in und vor dr Aula Blindemoos.

Am Abe ab 20:00 Uhr grosse traditionelle Maskeball zum
Thema „ Schlierner Szene, da stöh eim d’Haar z’Bärg“
mit ufwändiger, mottogetreue
und neugstalteter Saaldeko und dä Gaschtguggene

- Langnase Schränzer Zofingen/AG
- Nofäfrässer/BE Dänus By By Tour
- Panischi Nüssli/BE
- Pulswärmer/BE
- SpitzeBlaatere/BE


und natürlech dä Gaschtgäber Schlierner TONSCHiiSSER
und Schlierner DingsPums

Maskeprämierig, div.Bars, Food und dr DJ Kai runde z’Programm ab.

Chömet cho fasnächtle und feschte und gniesset das einmalige
Feeling im Häxechessu vo Schliern.

öi Schlierner TONSCHiiSSER


(108) Philippe Bruggisser
16.11.2010 16:52
url  email

Liebe Fürze

Es Weihnachtet sehr und damit ist auch für mich aber vorallem für euch die Zeit des Gebens gekommen.
Darum treffen wir uns am Sonntag 28. November im passenden Ambiente des Schlierner Weihnachtsmarktes und erfreuen uns an einem leckeren Raclette und einem noch bekömmlicheren Glas Heida.

Die erste Runde geht ausnahmsweise nicht auf mich aber ich habe noch Tickets nach Turku zu verschenken.

Es grüsst euch ein weihnächtlich, verträumter
Phillippe Bruggisser

(107) nadine
10.09.2010 12:38
url 

hallo fürz..

hei super dassme öich itz ufder homepage chli cha lose...
häbets kuul in pfungst u bis am sunnti..

lg us schliern
nadine


 Name *
 E-Mail
 Webseite
 Text *
* Eingabe erforderlich

Antispam Massnahme
Vor dem Absenden des Gästebucheintrags bitte die Buchstaben- und Zahlenkombination in das Textfeld eintragen.
captcha